SOFIA NORBERG

En av dessa dagar
 
 
I dag är en sådan dag då man inte vill hoppa ur pyjamasen, inte vill lämna sängen och bara vill läsa hela dagen. Det är faktiskt okej med dessa dagar. 
För tillfället läser jag Blondie av Birgitta Andersson, tragisk bok det där om hennes tragiska livsöde. Ser fram mot att läsa något mer upplyftande efter denna bok, någon som har ett bra boktips?
 
Kram!
 
 
 
#1 - Joe

Men så härligt. Själv avbokade jag träningen för att kunna komma hem tidigare och lägga mig under filten med en bok i soffan :)

Svar: Åh, sådant behöver man ibland! ^^
Sofia

#2 - anna

så mysigt och härligt med en läsdag :)

Svar: Verkligen!
Sofia

#3 - elin

Hej! Jag håller just nu på med ett skolarbete om att flytta hemifrån. Jag undrar ifall du vill svara på en enkät ang. din egen erfarenhet ifall du flyttat? Det är helt anonymt och tar inte allt för många minuter. Tack på förhand och jag ber om ursäkt ifall du inte gillar sånhär reklam. https://www.surveymonkey.com/s/SFX8DMB

Svar: Jag har tyvärr inte flyttat hemifrån än :)
Sofia

#4 - JUNITJEJ

Borde själv sätta mig ner och läsa. Det var länge sedan nu.

Svar: Det tycker jag :)
Sofia