SOFIA NORBERG

Renovering pågår
Eller kanske avklarad? Denna vecka blev mitt rum klart! Nya tapeter sitter uppe och nytt golv är lagt. Har varit ute hela helgen och köpt inredning, möbler och allt ni kan tänka er. Så nu pågår inredning deluxe här. Vill verkligen ha det som jag hade tänkt mig från början, därför tänker jag också ge det lite tid. Är så taggad på att få visa er! Dock kan jag inte fota något just nu då min kortläsare har lagt av, då väntar på att den nya jag köpt ska dimpa ner i brevlådan. Då blir det bättre bilder här. Ovan ser ni en sneek peek på min nya spegel och blomvas. I love it!
Imorgon är det 1a december också! Hur snabbt går inte tiden nu alltså? Det var ju oktober nyss? Vart tog november vägen? För tillfället har jag 0% julkänslor. Det kanske inte är så konstigt när det ser ut som det gör hemma. Har liksom så mycket annat att tänka på. Men mysigt är det iallafall. Gillar ni julen?