SOFIA NORBERG

Details
Läderklockan fick jag i födesledagspresent
 
 
Den här helgen har verkligen varit en riktig ikea-helg! Två dagar i rad var vi där då det vi skulle ha var slut första dagen, men kom i lager dagen efter! Skulle endast ha en byrå, vilket slutade med att jag kom hem med två... Har länge tänkt att jag vill rensa upp mitt rum en aning, göra allt mer stilrent och få bort "tonårskänslan", jag är ju ändå faktiskt 20 år nu. Byråerna gjorde susen! Passade även på att införskaffa lite nya fräscha rosor på samma gång. Inredning är så otroligt kul!
Nu verkar det som att jag åkt på något förkylningsaktigt, så det blir en ensam och lugn söndagskväll för mig del. Hoppas ni får en mysig kväll!
 
//S
 
#1 - Linnéa

Man kan aldrig få för mycket av IKEA, inredning är svinkul!

Svar: Så sant, så sant!
Sofia