SOFIA NORBERG

Jobb och att få ihop vardagen
 
Jag har mycket jobb framför mig denna sommar. Vilket är superbra då jag verkligen får chans att komma in i mitt nya jobb utan att behöva tänka på något annatsamt tjäna cash, men samtidigt så är det lite knepigt att få ihop vardagen på ett snyggt sätt. Jag vill till exempel komma iväg till gymmet 3 dagar i veckan, men har man många 9 timmarspass blir det svårt att få ihop det tyvärr. Sitter någon inne på små tips för att göra detta lättare på något sätt? Let me know!
Annars rullar livet på. Har som sagt nytt jobb, numera jobbar jag på ett smoothie - och hälsokosthak. Har endast jobbat 5 pass, varav 4 upplärning, så är fortfarande rätt så "ny" vilket jag hatar. Vill komma över den här nybörjarfasen så snabbt som möjligt då jag sätter sån stor press på mig själv. Självklart är det naturligt att man inte vet hur man ska göra när man aldrig gjort det förut, right? Dock har jag väldigt svårt att inse det själv och låta mig själv vara nybörjare. Jag gör allt jag kan för att förbereda mig, men den bästa lärningen sker ju faktiskt under passen. Självklart. Så nu laddar jag upp inför morgondagens pass och hoppas på det bästa. 
 
 
//S 
 
#1 - Linnéa

Känner verkligen igen det där att vara ny! Började själv som timvikarie i köket på ett ålderdomshem i våras och tyckte det var jättejobbigt när jag inte hängde med. Nu har jag dock jobbat halva sommaren och trivs jättebra :)

Svar: Ja det blir ju bättre och bättre ju mer man kommer in i det såklart, men som du säger så är det väldigt jobbigt i början! Vad kul att du trivs :D
Sofia

#2 - ISA

vad skönt att du är så nöjd med att jobba sommar ändå, tror du kommer in i lunken snart :)) brukar bli så av sig självt nästan!

Svar: Jo men precis, det brukar ju bli så :)
Sofia

#3 - Evelina Östlund

Älskar ditt hår! Ser så tjockt och volymiöst ut!

Svar: Åh tack!
Sofia