SOFIA NORBERG

Starta upp igen?
bild i repris
 
Nämen hej! Det var inte igår inte! Senast jag skrev här var i början av sommaren, och mycket har hänt sedan dess. Både roliga och hemska ting, men det får tas senare Jag har dock gått runt och funderat på om jag ska starta upp bloggen igen och vara här mer regelbundet. De vore väl bra? ( Hur många gånger jag jag inte skrivit detta??) Nu när jag har fasta tider på jobbet, antingen öppning eller stängning, så kommer jag kunna planera in inlägg mycket lättare. Dessutom så saknar jag att skriva av mig här.
Dock så kommer det bli en liten ändring. Fotografi kommer inte vara fokus här längre, jag har helt enkelt inte tid att fota och redigera längre. Istället kommer fokus ligga på det mitt liv består av nu, dvs träning, hälsa, pepp, inspiration och min vardag. Jag vill skriva om det jag tycker är kul och vill dela med mig av. Därför kommer det bli såhär framöver. Hoppas det gillas! Men självklart kommer det vara massa bilder här som vanligt, hur kan man leva utan?!
 
Nu måste jag verkligen lägga bort datorn och försvinna in i sömnens värld. Öppnar nämligen butiken imorgon, och då snackar vi 6:30 på morgonen... Heeej alarm som ringer 4:30.
 
Kram!