SOFIA NORBERG

Hårfärg
Okej, mina underbara läsare. Ni har ett viktigt beslut att fatta. Det är den tiden på året då min tidigare hårfärg har gått ur och lämnat mitt hår med en rätt tråkig färg. Det är dags att färga igen! Men jag kan inte bestääma mig! Vill någon lägga en åsikt? 
 
Mörkblond/Blond
 
Brunt
 
Rött
 
Help me!
 
#1 - Jolin Berg

Mörkblond :)

#2 - joe

Röda färgen gillade jag :)

#3 - Fadi

MörkBlond :)

#4 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Oj vad svårt, alla var sjukt snygga. Men den första gillade jag mest om jag måste bestämma! :)

#5 - Terese

Den första! :)

#6 - Hemma Hos Felicia

har alltid problem när jag vill färga håret, finns ju så många färger att välja mellan! :D gillar verkligen det mörkblonda!!

#7 - Matilda

Den första! :D

#8 - rebeccafornstedt.blogg.se

Brunt! :)

#9 - Annster

Den första :)

#10 - Sofia

Du är sjukt fin i alla tre hårfärger men jag skulle nog säga mörkblond/blond eller rött!! :D

#11 - Venice

Själv har jag mörkblont hår och gjorde röda slingor i det idag :D

#12 - Zarah Joling

Rött! :)

#13 - Elin

Du var jättefin i alla färger. Men röd eller mörkblond var ändå finast. Och jag själv föredrar att ha mörkt på hösten/vintern och ljust under våren/sommaren. Så jag röstar på rött, iallafall fram till sommaren :D

Hoppas du haft en bra dag, kram!

#14 - marycaroline.blogg.se

Helt klart den första, mörkblond eller om man ska kalla den ljusbrun :)

#15 - Robex Lundgren

snyggt

#16 - carro

du passar fint i allt :)

#17 - Alice

Rött! :)

#18 - TIDSTJUVEN

Mörkblond! :D

#19 - David

Låt frisören bestämmer. :) Det kan inte bli fel!

#20 - Matilda

Du passar väldigt bra i mörkblond färg! Det röstar jag på! :)