SOFIA NORBERG

Fasansfullt arg!
Nu är det så att jag var inne i stan idag och fotade lite på Gamla Stans julmarknad. Det var mysigt men väldigt kallt.
Nu, när jag är hemma, skulle jag sätta in minneskortet i kortläsaren och redigera några bilder. Jag sätter i kortläsaren i datorn, öppnar bridge och hinner titta på ungefär hälften utav bilderna innan allt hakar upp sig. Så jag matar ut kortläsaren och sätter in den igen, och då är ALLA bilder borta från kortet! Kan någon säga mig varför?! Det går inte ens att se bilderna i kameran, då den säger att det inte finns några bilder på kortet!
Det finns inget spår kvar av bilder på kortet längre! INGET SPÅR!
 
Blir så otroligt arg! Någon som har en tanke om detta? Hjälp!
Kram!
 
 
 
#1 - Emil

Kan det vara så att du i Bridge har ställt in så att den raderar allt på kortet efter import?

Svar: Nä, det har jag inte :/
Sofia

#2 - Sofia

oj... är inte så bra på sådant tyvärr... åh vad jobbigt! :(

#3 - LORISSA LOVEBOMB

så konstigt! Det verkar ju ha formaterat sig på något vis, men varför det skulle göra det vet jag inte...!

#4 - MADDISENJ.SE - julkalender i bloggen med fina tävlingar dagligen!

Nej fy vilken mardröm :(

#5 - Jasmine

Verkligen tråkigt att det blev så. Jag kan bara beklaga. Tyvärr vet jag ingen lösning.

Du har så himla trevlig design på bloggen. Jag var tvungen att komma tillbaka och skriva det. :)

Kram