SOFIA NORBERG

Årsresume del 4/4
 
 
Hösten kom på riktigt, men behåll alla färger i ca. en vecka. Passade därför på att gå ut och fota lite.
 
Tog dessa bilder:
 
 
Mammas och min resa till London blev av! Kom hem i november.
 
Bestämde mig även för att byta blogg, till denna!
 
London!!
Promenad genom Chelsea och Kensington för att komma till Westfield.
 
Shoppade en hel del första dagen!
 
Marble Arch gick vi förbi varje gång vi skulle till Oxford St.
 
 
Sedan blev det självklart en del sightseeing.
Se alla bilder från London HÄR.
 
Bokade skolans studio en eftermiddag med Emil och fotade lite.
 
 
Självklart fotade han mig också.
 
 
 
Fotade dessa bilder som jag fick mycket ros för. Ha, ha.
 
 
 
 
Första advent kom i rasande fart, det firades med lussebak.
 
Var på stans alla julmarkader med Emil och Sofia, mysig dag!
 
 
 
Det blev även lite fika på Espresso House.
 
Tog dessa bilder:
 
 
Sen blev det mer julmys hos Sofia.
 
 
Sedan kom julen. Jag lät faktiskt kameran vila över jul.
Bild från förra julen.
 
Tog dessa bilder:
 
 
 
Snart får jag även fota fyrverkerier för tredje gången i mitt liv, om man lyckas se några pga vädret.
 
Jag önskar alla ett riktigt gott nytt år!
Kram!
 
 
 
 
#1 - Annika

Grymt fina bilder :D

Svar: Tusen tack!
Sofia

#2 - MATILDA

SV: Tack! Ja det kan jag tänka mig att den gör :D Har fantasy, den rosa flaskan och jag älskar den doften! men har 2 stycker redan så vill ha någon annan perfym också men tack för svaret! :)

#3 - Sofia

vilka mysmånader! och underbara bilder!

Svar: Tusen tack!
Sofia

#4 - Isabella Berger - Fotografi

Älskar höstbilderna! Så vackra färger :D

Svar: Tusen tack!
Sofia

#5 - Lina Johansson

Åh vad fina bilder!

Svar: Tusen tack!
Sofia

#6 - Ellinor Tärnqvist

Höst bilderna och dom otroligt läckra bilderna på en tjej med ränder i ansiktet var riktigt snygga =) Du är duktig på att fota!

#7 - Fanny

De första bilderna på höstlöven är fantastiskt fina!