SOFIA NORBERG

Påskpyssel
Canon 500D + 50mm f/1.8 II
 
Ägnade min påskaftonseftermiddag till att pyssla lite. Jag är inte den som firar påsk hej vilt, fast måla ägg är ju ändå rätt så kul. Annars har den varit en rätt så seg dag, fast det fina vädret. 
Hur firar ni påsk?
 
 
#1 - Joe

Fint!! Själv firar jag påsk i lugn o ro. Igår med släkten och i dag hemma... Skönt!

Svar: Tack! Det låter skönt! :)
Sofia

#2 - Louise

Men vilka fina ägg du har gjort! Äntligen någon som målar dem ordentligt, bara sett halvdant hela påsk :P Jag firar inte påsk.

Svar: Haha tack! :)
Sofia

#3 - maandelina.blogg.se

glad påsk!

Svar: Tack detsamma!
Sofia

#4 - Isabella - Szalai Fotografi

Åh jag har inte målat några ägg i år, det som är så skoj!

Svar: Ja, det är så roligt! :)
Sofia

#5 - Annster

Så fint :)

Svar: Tack! :)
Sofia

#6 - Tina

Jag firar inte påsk, för är wiccan, men bjuds det på påskmiddag så tackar man väl aldrig nej hos föräldrar eller så i samband med påsk.

Svar: Så är det ju, mat tackar man inte nej till ^^
Sofia