SOFIA NORBERG

London
Som ni säkert vet så var jag i London på höstlovet. Jag fotade inte lika mycket som jag hade hoppats på, då jag inte orkade pga feber halva resan. Några bilder blev det i alla fall.
 
 
 
Det var otroligt fint höstväder vissa dagar. Detta var på vägen mot Westfield.
 
Min shopping efter första shoppingdagen.
 
Eftersom jag var ganska mörbultad av feber, så orkade jag inte gå runt hela London. Då satte vi oss på en turistbuss och åkte runt istället.
 
 
 
Gick av vid Buckingham Palace för att fota lite närmare.
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag hoppas verkligen att jag kan få en ny chans i London, utan feber och förkylning. Annars hade vi det jättebra!
 
Kram!
 
 
 
 
#1 - Anonym

skulle inte du kunna göra en london guide? jag ska dit i januari och undrar om du skulle kunna skriva lite om sevärdheter, shoppingställen, affärer och så vidare.. skulle vara väldigt tacksam för det! :)

Svar: Tyvärr är det inte min sak att göra, men det finns jättebra guider för London på nätet. Kan rekommendera ilovelondon.se :)
Sofia

#2 - Sofia

Åh vad kul! Och underbara bilder!

Sv; Hahaha :D

#3 - Patricia

Så fina och inspirerande bilder du lyckades ta! Var där själv i november också :)

Svar: Åh tack! :D
Sofia